Retourneren

Ruilen? Dat mag!

De producten in deze shop zijn zo leuk, dat je ongetwijfeld heel blij bent wanneer jouw bestelling wordt bezorgd. Zijn er toch producten die je wat tegenvallen? Dan doen we niet moeilijk, wij willen immers een blije klant!

Ruilen kan binnen 14 kalenderdagen. Neem wel eerst via mail of ons contactformulier contact met ons op met als onderwerp 'aanvraag retour' en vermeld in je bericht jouw factuurnummer, je NAW-gegevens, de producten die je wil retourneren en graag de reden van retour. Stuur de producten pas terug wanneer je antwoord met instructies van ons hebt gekregen.

Wil je een product(en) retour zenden en kun je niets in de shop vinden waartegen je wil ruilen? Dan krijg je natuurlijk je geld terug. Wij proberen jouw betaling binnen een week na ontvangst van de retouren terug te storten. De verzendkosten en -risico voor het retoursturen zijn echter altijd voor jouw rekening. Wij raden je daarom aan om retouren verzekerd naar ons te verzenden.

Let op: voorwaarde voor ruilen en retourneren is dat de product(en) ongeopend en ongebruikt zijn! Producten met gebruikssporen kunnen wij helaas niet retour nemen! Wanneer geretourneerde producten of hun verpakking beschadigd bij ons terugkomen kunnen wij de retour weigeren of de waardevermindering in mindering brengen op het retourbedrag. 

NB. Indien je hebt gekozen voor de optie cadeauservice, dan kunnen deze kosten à €1,50 niet worden terugbetaald bij ruilen of retourneren. Dit is immers een dienst die reeds is geleverd. Ook de (meer)kosten voor een verzekerde zending of duurdere betaal- of verzendopties dan de voordeligste aangeboden optie kunnen niet worden terugbetaald, gezien dit optionele/additionele services zijn.

Ruilen & retourneren van buitenlandse orders

Uiteraard mogen ook bestellingen die buiten Nederland zijn verzonden worden geruild of geretourneerd, zoals hierboven beschreven. Let wel dat International Shipping een extra service is en dat je de verzendkosten naar bestemmingen buiten Nederland helaas niet krijgt terugbetaald in geval van ruilen of retourneren!

Klachten, beschadigde of incomplete levering

Ondanks dat we jouw bestelling zorgvuldig nalopen en inpakken, blijft het mensenwerk. Er kan helaas altijd iets misgaan, maar dat lossen we graag samen met jou op! Vul het contact formulier in of stuur een mailtje met als onderwerp 'manco'. Beschrijf hierin duidelijk het probleem of de klacht. Vergeet niet om je naam, adres en vooral je ordernummer te vermelden! Doe dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling!