FAQ

Kan ik reviews lezen of er zelf een schrijven over Opschrijfboekjes.nl?

Ja dat kan! Wij horen graag wat je van ons vindt. Opschrijfboekjes.nl is aangemeld bij reviewsite ReviewSpot Je kunt op Reviewspot reviews over onze webshop lezen en delen. Ook kun je natuurlijk een review achterlaten op onze Facebook pagina. Ben je om wat voor reden dan ook niet tevreden, laat ons dat graag eerst weten zodat we dit met je kunnen oplossen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Bij ieder product wordt een indicatie van de levertijd vermeld, dit is doorgaans 2-3 werkdagen. Deze levertijd gaat in op het moment dat de betaling is ontvangen (bij iDEAL onmiddelijk, bij overschrijving verschillend per bank) Kijk hier voor meer info over levertijden. Verzending naar het buitenland of via KIALA duurt enkele dagen langer dan de aangegeven indicatie! 

Hoe komt het dat mijn hele bestelling door één product wordt vertraagd?

De levertijd van jouw bestelling wordt gebaseerd op het product met de langste levertijd in jouw winkelmandje. Wil je de andere producten al eerder ontvangen? Plaats dan twee aparte bestelling, zodat de producten in twee delen worden bezorgd. Houd dan wel rekening met eventuele extra verzendkosten!

Zijn de verzendkosten voor lichtgewicht brievenbusverzending altijd hetzelfde?

Ja, wij hebben ervoor gekozen om een vast tarief van €2,50 (tot ca 250 g binnen Nederland) te hanteren voor 'gewone' brievenbuspost. Het is namelijk onmogelijk om in de winkelwagen nauwkeurig te berekenen hoe groot en zwaar een bestelling precies is en daarnaast vinden wij een vast tarief makkelijker en overzichtelijker voor onze klanten. In de praktijk zijn de werkelijke kosten (verzendkosten volgens PostNL + btw-opslag daarover) die wij moeten maken vaak hoger en dat betekent dat ons vaste tarief dus extra gunstig is voor jou als klant. In enkele gevallen zijn de werkelijke kosten echter lager, maar hiervoor kunnen wij helaas geen uitzonderingen maken.

Kan ik producten ruilen?

Natuurlijk! Je hebt 14 kalenderdagen bedenktijd. Mocht je spijt hebben van een aankoop, dan kun je deze zonder problemen ruilen, je kunt dan iets nieuws uitzoeken of je krijgt je geld terug. Voorwaarde is wel dat de product(en) ongeopend en ongebruikt zijn! Producten met gebruikssporen kunnen wij helaas niet retour nemen.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar die is niet compleet, wat moet ik doen?

Ondanks dat we jouw bestelling zorgvuldig nalopen en inpakken, blijft het mensenwerk. Er kan helaas altijd iets misgaan, maar dat lossen we graag samen met jou op! Vul het contact formulier in of stuur een mailtje met als onderwerp 'manco'. Vergeet niet om je naam, adres en ordernummer te vermelden!

Verzending naar het buitenland?  -  International shipping?

ENG: Not a Dutch citizen? We do ship internationally, but unfortunately our webshop system is not yet capable of automatically calculating shipping costs to other countries. Therefore, please send us an email with the products you are interested in and where we would have to send them to, and we will find out for you what the shipping costs will be. With this inquiry your are not obliged to anything, so feel free to contact us at info@opschrijfboekjes.nl !

NL: Woon je niet in Nederland? Ook dan zijn we je graag van dienst. Omdat het systeem nog geen verzendkosten naar buitenlandse adressen kan berekenen is bestellen via de site nog niet mogelijk, maar als je een mailtje stuur met de producten die je zou willen kopen, dan geven we je graag vrijblijvend een prijsopgaaf van de verzendkosten! Vergeet dan ook niet je adres te vermelden. Een prijsopvraag verplicht jou nergens toe, dus schroom niet om bij ons te informeren via info@opschrijfboekjes.nl !